Wat is beter nintendo ds lite of nintendo dsi xl

Ik heb al 2 jaar lang een nintendo ds lite en het is me wel goed bevallen. Maar nu ben ik verliefd geworden op de nintendo dsi XL. Dat is om de volgende redenen:
1. er zit een camera op.
2. er zit internet op.
3. ik ga slechter zien en de nintendo dsi xl heeft beter beeld.
4. bij de nintendo ds lite krijg ik pijn in mijn hand palm omdat z'n rand er in zit te duwen. erg pijnelijk.

maar de redenen omdat ik twijfel zijn:
1. hij is best prijzig.
2. mijn r4 kaart werkt er volgens mijn niet op heb geen geld telkens spelen los te kopen DUS DAN GEEN SPELEN. En volgens mijn zijn die kaartjes ook best prijzig dus .....
3. stel hij valt tegen weet niet of ik hem dan kan terug sturen/brengen.

Heeft iemand advies?

Toegevoegd na 17 uur:
gesproken met een paar vriendinnen en ze zeggen dat een psp heel leuk is weet iemand hoe duur dat ding is en wat je er allemaal mee kan? graag een lijstje.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ga denk ik geen nieuwe kopen mijn oude is goed dan maar geen camera en internet weet nog niet helemaal zeker zit nog wel propvol twijfel:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kan ook gewoon de DSI kopen (niet XL) en er zijn speciale kaartjes voor de DSI te koop

Bigdennis verkocht van de kaartjes, maar ik zie ze nu even niet staan. Als Je een dsI gaat kopen moet je wel goed opletten dat het kaartje r4I is. Geheugenkaartje switchen en dan kun je spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

koop een DS lite XL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een psp, ik heb een week een Nintendo ds gehad, en dat ding viel me zo zwaar tegen..
Of een iPod touch is ook leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom stel je deze vraag als je net vraagt of er een manier is waarop je je r4 kwart werkend krijgt Io je nieuwgekochte dsi XL?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nintendo DS light,zou ik zeggen.
Maar het is jou keus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een dsi en daar kan gewoon een r4 kaart in en hij bevalt me beter dan de ds lite die ik ervoor had
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de beste is een dsi xl. Als je een r4i kaart zoekt om games op te zetten moet je eens kijken op www.gameshopapeldoorn.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een DS gehad en heb nu een iPod touch, veel beter beeld en veel meer mogelijkheden en de spellen zijn ook veel goedkoper!
De nieuwe iPod touch 4G heeft nu ook een HD video/foto camera.
Dus ik kan je de iPod touch aanraden.